Dieta vs. Exercițiu - Ce este mai bun pentru pierderea în greutate?

Echivalentul pierderii în greutate de 20 de greutate

  1. Pierderea în greutate și menținerea în greutate e te un proce continuu.
  2. Pierdere în greutate de 77 de zile
  3. Vin greutatea pierderii dieselului
  4. Pierderea în greutate: de ce nu pot pierde în greutate? - Sănătate -
  5. Orice dietă implică unele restricții alimentare, astfel încât organismul primește nu numai mai puține calorii, ci și mai puține vitamine și elemente.
  6. Беккер поморщился.

Cine câștigă - Dieta sau exercițiile fizice? Dieta sau exercițiile fizice? Și 2 din 3 au spus că este o combinație a ambelor. Din păcate, acel consens mi-a complicat lucrurile. Pentru că le-am combinat pe amândouă și, totuși, cântarul nu pare să se miște.

Un lucru era clar - era timpul pentru o verificare a faptelor. Așadar, am pornit să aflu de ce și cum am ajuns la o concluzie pe care nu am crezut-o niciodată! În acest articol, am prezentat tot ce am învățat despre ceea ce funcționează pentru pierderea în greutate - dieta sau pierderea în greutate după oprirea zoladexului fizice sau o combinație inteligentă a ambelor.

Începeți să citiți și vă veți rupe platoul de slăbire - aceasta este o garanție.

fitone-moderno

Sa incepem! Câteva puncte de bază pe care trebuie să le cunoașteți Shutterstock Pentru a înțelege dacă o dietă funcționează mai bine sau dacă exercițiile fizice funcționează, voi discuta mai întâi câteva puncte de bază: Corpul tău nu este ca al altcuiva. Deci, dacă o dietă cu conținut scăzut de carbohidrați se potrivește altcuiva, nu ți se va potrivi neapărat.

  • Nerespectarea obiectivelor Dormind prea puțin - sau prea mult Uneori ne îngrășăm din motive surprinzătoare.
  • Cum să îndepărtați grăsimea din buzele dvs
  • Care este completarea liderului de pierdere în greutate
  • Volei vă ajută să pierdeți în greutate
  • De ce pierderea în greutate încetinește

Dietele de modă și dietele de accident nu vă vor încetini metabolismul. Luați în considerare tipul de corp și stilul dvs.

Discutați cu un medic pentru a afla dacă creșterea în greutate este genetică și dacă aveți afecțiuni medicale. Activitatea fizică vă ajută dacă suferiți de depresie, anxietate și alte boli mintale.

Acum, să ajungem la punctul principal. Dieta vs. În termeni mai simpli, mai puțin efort, mai multe rezultate. Și în pierderea în greutate, puteți aplica acest principiu - dar într-un mod ușor diferit. Adică, trebuie să fii foarte atent la ceea ce mănânci, cât și când.

Ce este slăbitul din grăsime?

Acest lucru este valabil deoarece majoritatea dintre noi inclusiv eu! Tind să supraestimeze cheltuielile de energie și să subestimeze caloriile consumate. Acest lucru se datorează faptului că cantitatea de calorii de care aveți nevoie doar pentru a rămâne în viață este diferită de ceea ce ar avea nevoie prietenul dvs. Energia pe care o cheltuiți prin exercițiu va diferi, de asemenea, chiar dacă amândoi faceți același exercițiu, la aceeași intensitate, pentru aceeași durată.

Dieta vs. Exercițiu - Ce este mai bun pentru pierderea în greutate?

Dieta este un factor determinant major al faptului că veți pierde flaconul sau dacă prietenul dvs. Așadar, țineți-vă de dietă chiar dacă este weekend sau dacă ieșiți la o întâlnire la prânz.

În acest fel, nu trebuie să alergi 10 mile pe zi sau să faci 60 de minute de Bikram Yoga pentru a arde sifonul, cupcakes, napolitane de cartofi sau imensa bucată de tort care părea atât de periculos de primitoare. Asta înseamnă că ar trebui să încetați să vă exercitați și să vă concentrați doar pe dietă? Să aflăm. Rolul exercițiului Shutterstock Veți pierde în greutate urmând o dietă monitorizată corespunzător. Dar vei pierde și masa musculară. Și când pierdeți masa musculară, rata metabolică încetinește.

Acest lucru se datorează faptului că mușchii dvs. Mitocondriile sunt organite celulare care ajută la convertirea glucozei în ATP sau energie metabolism.

echivalentul pierderii în greutate de 20 de greutate cel mai bun medicament pentru slabit

Cu mai puțini mușchi în corpul dvs. Ca urmare, metabolismul dvs. Pentru a preveni acest lucru, trebuie să faceți mișcare. De fapt, un antrenament mixt este cel mai bun. Trei zile de antrenament de forță și zile de cardio este ceea ce ar trebui să vizezi în mod ideal. Dar mai trebuie să fii conștient de un lucru. Aflați ce este în secțiunea următoare.

echivalentul pierderii în greutate de 20 de greutate b arde complexul

Tăierea caloriilor sau creșterea exercițiilor fizice: variază odată cu vârsta? Da, da. Pierderea musculară începe în post Dacă sunteți cineva peste 30 de ani, prioritatea dvs.

Ce sunt prunele uscate

Puteți face o varietate de exerciții la sala de sport folosind greutăți sau doar greutatea corporală. Păstrați-l interesant și veți putea preveni pierderea musculară și arăta tonifiat. Cu toate acestea, trebuie să discutați mai întâi cu medicul dumneavoastră. Nu trebuie să faceți exerciții care să vă dăuneze sănătății osoase și să prezinte un risc pentru viața dumneavoastră.

Trebuie să fii foarte atent la aportul de zahăr și sare.

echivalentul pierderii în greutate de 20 de greutate sfaturi mici pentru a vă ajuta să pierdeți în greutate

Odată cu vârsta, încep să apară o mulțime de probleme de sănătate, cum ar fi diabetul, hipertensiunea și problemele cardiovasculare. Și o mare parte a protejării de aceste boli care pot pune viața în pericol este controlul a ceea ce consumați. Acest lucru ne aduce la o întrebare importantă. Derulați în jos pentru a afla.

De ce este dieta atât de importantă? Shutterstock Dieta este foarte importantă atunci când vine vorba de pierderea în greutate, deoarece efectul exercițiului este anulat atunci când nu aveți grijă de ceea ce consumați. Pentru a pierde 1 kilogram de grăsime într-o săptămână, trebuie să reduceți sau să ardeți de echivalentul pierderii în greutate de 20 de greutate aproximativ de calorii pe zi.

Adică, ar trebui să alergi la 8 mph timp de cel puțin 45 de minute sau 55 de minute de Zumba fără oprire. S-ar putea să credeți că este OK să consumați două felii de pizza echivalentul pierderii în greutate de 20 de greutate mijlocul săptămânii și apoi să mergeți la sală și să ardeți caloriile.

Păstrați-vă așteptările realiste Ghiduri de activitate fizică pentru americani recomandă să faceți cel puțin până la de minute de exerciții cardio de intensitate moderată în fiecare săptămână. Recomandările Ghidului sunt cele mai de bază cerințe pentru a provoca modificări la persoanele sedentare.

Dar pentru a arde două felii de pizza ~ caloriiar trebui să faci 65 de minute de ciclism moderat sau 60 de minute de Zumba intensă fără oprire! Este o nebunie și ar putea fi pierde in greutate cum periculos.

Deci, de fiecare dată când vă gândiți să vă îndepărtați de dieta de slăbit, gândiți-vă dacă ar merita cu adevărat. Da, ar trebui să renunți uneori. Dar alegeți alimente mai sănătoase pentru a vă bucura de o masă ieftină. Atunci, au avut dreptate colegii și prietenii mei? Care este verdictul? Dieta este câștigătoare. Numai dieta este echivalentă cu trei piloni ai pierderii în greutate, iar exercițiul este echivalent cu unul. Deci, dacă nu vă țineți dieta sub control, indiferent câte ore petreceți la sală, nu veți pierde în greutate.

De asemenea, nu puteți susține pierderea în greutate sau sănătatea dumneavoastră fără exerciții fizice. Exercitarea regulată vă poate ajuta, de asemenea, să vă îmbunătățiți sănătatea mintală și câteva afecțiuni cronice în timp. În concluzie, călătoria de slăbit este o plimbare accidentată. Vă va testa voința de a rămâne pe loc și de a vă atinge obiectivul. Rezultatul final - te vei simți mai bine și vei fi mai productiv și activ, iar sănătatea ta mentală se va îmbunătăți.

Așadar, păstrați intacti cei patru piloni ai pierderii în greutate și nu va trebui să mergeți la o dietă moft pentru a slăbi. Aveți întrebări? Întrebați comentând în caseta de mai jos.