Traducere "arderea grasimilor" în engleză

Programul de ardere a grăsimilor, Ardere şi creştere

Planurile nutriţionale esentiale din culturismul profesionist sunt de regulă împărţite în două categorii distincte: dietele de creștere a masei musculare în sezonul necompetiţional şi cele de definire, înainte de concursuri. Dar dacă nu vrei să alternezi între cele două variante pentru că ai de gând să concurezi înviitorul apropiat? Cu alte cuvinte, vrei o strategie de dietă care combină avantajele ambelor tipuri de programe de mai sus astfel încât să poţi fi cât mai masiv şi cât mai definit pe parcursul întregului an.

Account Options

Este esenţial să îţi întelegi adecvat tipul somatic, pentru a putea să-ţi păstrezi metabolismul într-o fază optimă pentru dezvoltarea masei musculare. În programul pe care l-am făcut, hardgainer-ii, vor putea consuma multe alimente bogate în grăsimi, programul de ardere a grăsimilor ce îi va ajuta să-şi atingă scopul.

Cei care nu au un metabolism atât de rapid vor afla sfaturi despre cum să adaugi masa musculară fără să adauge şi grăsime. Iată o scurtă trecere în revistă a principalelor tipuri somatice Ectomorf: Ai o constituţie mai degrabă longilină, subţire şi ai dificultăţi în a pune masă musculară.

Adăugați în lista de dorințe Instalați Cea mai bună aplicație de slăbit dedicată femeilor pentru arderea grăsimii și scăderea în greutate acasă! Datorită exercițiilor simple și eficiente de ardere a grăsimii pentru femei, poți scăpa de grăsimea de pe burtă, coapse și brațe.

Cea mai bună strategie e să creşti numărul de calorii consumate zilnic punând accentul pe carbohidraţi cu digestie lentă, grăsimi buneşi proteine. Mezomorf: Ai o constituţie atletică şi pui uşor masă musculară.

L-Carnitine 100 capsule

Dar pui, de asemenea, şi o cantitate moderată de grăsime pe măsură ce creşti în greutate. Vezi Rata Metabolică Bazală.

activități care ajută la pierderea în greutate rapid

Dar cea mai mare proporţie din ce mănânci ar trebui să fie constituită din alimente integrale: carne slabă, legume şi carbohidraţi complecşi. Endomorf: Creşti în greutate foarte rapid, dar majoritatea kilogramelor sunt reprezentate de grăsime. Acest tip somatic beneficiază cel mai bine de o creştere a ratei metabolice şi de arderea grăsimilor depozitate pentru energie şi declanşarea creşterii musculare.

Ce să faci: revizuieşte-ţi programul de antrenament şi nutriţie, incluzând toate sfaturile din lista noastră pe care nu le urmezi deja. Acestea sunt caloriile arse doar pentru procesele fiziologice normale.

O selecție de câteva ponturi bune pentru scăderea în greutate

Deci, aceasta e vestea cea bună: arzi mai multe calorii pentru RMB decât pentru antrenamente. Sfaturile noastre te vor ajuta să dezvolţi această componentă a arderii caloriilor, fără să trebuiască să măreşti volumul de antrenament. Bineînţeles, ar trebui incluse şi câteva exerciţii care te vor ajuta să arzi şi mai multe calorii.

Pot chiar sprijini acumularea de masă musculară, în timp ce arzi grăsimea.

modalități de a pierde în greutate în 1 săptămână

Înmulţeşte-ţi greutatea în kilograme cu 2. Înmulţeşte-ţi înălţimea în cm cu 6. Înmulţeşte-ţi vârsta cu 5.

puteți pierde în greutate prin respirația rapidă

Bărbaţi: Adaugă primele două numere şi scade al treilea. Apoi adună 5. Femei: Adună primele două numere şi scade al treilea.

Apoi scade încă din rezultat.