Cum poate dieta să joace un rol în gestionarea PCOS

Pierderea în greutate ajută pcos

Related Content

Aceste strategii vă pot ajuta. Ce este PCOS? Există lucruri pe care orice femeie trebuie să le știe despre PCOS sindromul ovarelor polichisticeun dezechilibru hormonal care afectează una din 10 femei pre-menopauză din Statele Unite, potrivit Departamentului Sănătății și Serviciilor Umane din SUA.

PCOS provine dintr-o supraproducție de hormoni sau androgeni masculini pe care ovarile unei femei le produc în mod natural. Această secreție de androgen în exces este responsabilă pentru majoritatea simptomelor PCOS.

Account Options

Din păcate, doar pentru că este o afecțiune comună nu înseamnă că simptomele sunt ușor de gestionat, așa că veți dori să vă asigurați că urmați o dietă PCOS. Care sunt simptomele PCOS?

Femeile cu PCOS au un nivel mai mare decât normalul de androgeni, ceea ce poate provoca ravagii cu sistemul dvs.

burner de grăsime sila bg

PCOS a fost asociat cu efecte grave asupra sănătății, conform CDC - incluzând afecțiuni cardiace, infertilitate, risc crescut de diabet, probleme ale pielii cum ar fi acneeasubțierea părului și obezitate. Iată alte motive pentru care părul tău ar putea să cadă. Femeile cu PCOS tind să crească în greutate cu ușurință, deoarece au niveluri mai mari decât cele normale de insulină - un hormon produs în pancreasul dvs.

  1. Există o dietă ideală pentru a pierde în greutate atunci când aveți PCOS?
  2. CUM SĂ SLĂBEȘTI CU PIC - PIERDEREA ÎN GREUTATE VIZATĂ -

Acestea fiind spuse, ar trebui să fie la fel de mică surpriza faptul că între 40 și 80 la sută dintre femeile cu PCOS sunt supraponderale sau obeze. Însă puteți evita să câștigați în greutate - și chiar să scăpați kilograme - cu PCOS dacă urmați aceste recomandări.

Pierderea în greutate cu chisturi ovariene: este mai mult decât tăierea caloriilor

Printre opțiunile pe care le recomandă se numără legumele crucifere, cum ar fi broccoli, conopidă și varza de Bruxel, verdeață, inclusiv salată roșie și arugula, ardei verzi și roșii, cămașă de slăbire și linte, migdale, fructe de pădure, cartofi dulci, dovlecei de iarnă și dovleac.

Și există o mulțime de alte beneficii pentru corpul dvs.

procentul de pierdere în greutate sănătos

Nu numai că sunt o sursă minunată de proteine, dar sunt pline de nutrienți care îmbunătățesc simptomele PCOS. Gălbenușul de ou oferă o sursă bună de grăsimi omega-3, fier, folat, vitaminele A, D și E, tiamina și colină.

  • Cum a ajutat o dietă Caveman o femeie să gestioneze prediabetul și SOP - Healths -
  • Ce rol are pierderea în greutate în PCOS?
  • Metformin pentru PCOS și pierderea în greutate - Sănătate -

Sfat pentru dieta PCOS: mâncați alimente care reduc inflamația Inflamația poate juca un rol în creșterea în greutate PCOS și în cercetarea din Jurnalul nord-american de științe medicale a descoperit pierderea în greutate ajută pcos consumul de pierderea în greutate ajută pcos care ajută la reducerea inflamației poate minimiza simptomele PCOS și îi poate ajuta pe participanții la studiu să piardă în greutate.

Whiteson recomandă roșii, kale, spanac, migdale și nuci, ulei de măsline, fructe fără sucuri de fructe, care sunt adesea umplute cu adaos de zahăr și nu au fibra de fructe proaspete, întregipește gras bogat în omega-3 gras.

hellfire fat burner dmaa

Sfat pentru dieta PCOS: reduceți anumite alimente Carbohidrații rafinați provoacă inflamații și agravează rezistența la insulină, ceea ce este problematic pentru femeile care suferă de PCOS, potrivit Whiteson.

În general, tăiați pe pâine albă, brioșe, produse de patiserie pentru micul dejun, cartofi albi și orice faceți cu făină albă.

Care sunt simptomele PCOS?

Săriți pastele care enumerează semina, făina de dur sau făina de grâu dur ca prim ingredient pentru că sunt bogate în carbohidrați și sărace în fibre.

În schimb, optează pentru paste făinoase din făină de fasole sau din linte - nu vei crede că aceste alternative noi uimitoare de paste!

PCOS(POLYCYSTIC OVARIAN SYNDROME) INTERVIEW DR NEELIMA, DOREEN AND FRANCINE

De asemenea, veți dori să evitați alimentele care declanșează inflamația, inclusiv margarina, carnea procesată și mâncarea prăjită precum cartofii prăjiți. Sfat pentru dieta PCOS: Asigurați-vă că veți obține suficient iod cât durează detoxifierea de sifon Creșteți-vă dacă ați urmărit sodiul - dacă nu primiți suficient iod din sare iodatăacest lucru ar putea avea impact asupra tiroidei, contribuind la problemele PCOS cu fertilitatea.

alăptarea arde burta grăsime

Nu sunteți sigur dacă sunteți suficient? Institutele Naționale de Sănătate recomandă administrarea a mcg de iod pe zi.

Ce este PCOS?

Dacă nu atingeți acest lucru, suplimentarea cu iod vă poate ajuta în pierderea în greutate. Studiile au arătat că corectarea deficiențelor de vitamina D poate fi eficientă la îmbunătățirea rezistenței la insulină.

Alimentele care vă pot ajuta la nivelul dvs. Ar trebui să vă verificați nivelul de vitamina D? PCOS, ca multe tulburări, răspunde pozitiv la alegerile proactive ale stilului de viață.

Aceasta include mișcarea fizică zilnică.