Yoga pentru slăbit: mit sau realitate?

Seria primară ashtanga pierdere în greutate, Bandhas și Mudras

De Karen Kinnard, E-RYT Introducere: Bandhas sunt un mister pentru majoritatea practicanților de yoga și stăpânirea lor poate fi un efort pe tot parcursul vieții.

seria primară ashtanga pierdere în greutate țigările ajută la arderea grăsimilor

Ca și în cazul tuturor yoga, practica consecventă pe o perioadă lungă de timp va beneficia de beneficii. Acest articol oferă câteva definiții ale bandhas, cum să le faceți și câteva dintre beneficiile lor uimitoare.

Yoga pentru pierderea în greutate la domiciliu: exerciții pentru începători

De asemenea, descrie unele dintre sutele de mudre pe care le puteți practica. Citiți mai departe și bucurați-vă de această explorare a acestor practici. Câteva definiții ale bandhas: Acestea sunt încuietori și gesturi neuromusculare. Bandhas sunt blocate în siguranță în timpul procesului de respirație Kumbhaka. Bandhas și Mudras sunt tehnici avansate în Hatha Yoga și sunt utilizate în principal pentru cultivarea emoțiilor.

De asemenea, îi ajută pe aspiranți să calmeze mintea. Există 3 tipuri principale de bandhas în practica yoga asana: Jalandhara Bandha Ce este? Răspunsul simplu este - blocarea bărbiei. Cum se face corect? Există câteva moduri diferite și probabil mai multe modalități, în funcție de profesorul cu care vorbiți. Practic, atunci când practicați acest lucru, trebuie să vă așezați în poziție verticală, cu o postură bună, picioarele dvs.

Sfaturi Decathlon, articole și informații din domeniul sportiv

Acest bandha este efectuat la început în practica de serie primară ashtanga prin restricționarea respirației ujjayi astfel încât bărbia să fie presată în centrul de sus al oaselor gulerului. Numai la niveluri mai avansate elevii învață să încorporeze retenția sau reținerea respirației în pranayama.

În acest moment este introdus Jalandhara Bandha, încuietoarea bărbiei. Elevii sunt, de asemenea, uneori invitați să încorporeze vizualizări de vindecare în această practică.

Bandhas și Mudras

Apoi, la expirație, vizualizați toate toxinele, toate impuritățile, toate problemele care rămân cu respirația. De Claudia Cummins Beneficii: Acest bandha apasă pe glandele tiroide și paratiroide din gât, beneficiind astfel glandele prin aducerea unui flux mai mare de sânge. Aceste glande reglează metabolismul organismului.

Metabolismul este practic modul în care organismul reglează totul: greutatea, temperatura corpului, foamea, setea, hormonii, creșterea și dezvoltarea deci reputația sa de creștere a longevitățiireglează calcificarea oaselor, ajută la echilibrarea funcționării sistemului nervos. Problemele cu tiroida pot fi detectate dacă aveți oboseală, creștere sau pierdere misterioasă în greutate, dureri musculare și articulare, slăbiciune în anumiți mușchi, probleme cu pielea sau părul.

Starea ta de spirit este afectată și de glanda tiroidă. Anxietatea, depresia sau emoțiile neliniștite se pot manifesta doar prin faptul că această glandă nu funcționează la egalitate. Uddiyana Bandha Ce este?

seria primară ashtanga pierdere în greutate regim de slăbit

În acest bandha, respirația este expulzată complet și abdomenul este tras în și în sus în cavitatea cutiei toracice - acest lucru dezumflă complet diafragma. Apoi, aerul este tras încet înapoi și complet, către diafragmă. Întărește mușchii abdominali și diafragma Masează viscerele abdominale, plexul solar și inima și plămânii Crește focul gastric; îmbunătățește digestia, asimilarea și eliminarea; și purifică tractul digestiv de toxine Stimulează circulația sângelui în abdomen și fluxul de sânge către creier Stimulează și ridică energia abdomenului inferior apana vayupentru a o uni cu energiile localizate în buric samana vayu și inimă prana vayu Muladhara Bandha Se spune despre Mula bandha că traversează brahma granthi, nodul energetic al rezistenței noastre la schimbare, care se află în chakra muladhara.

La nivel fizic, practicarea mula bandha creează atenție în musculatura de susținere a pelvisului.

seria primară ashtanga pierdere în greutate body lab fat burner

Acest lucru mărește stabilitatea pelvisului și, deoarece pelvisul este sediul coloanei vertebrale, stabilitatea acestuia creează un mediu sigur pentru mișcarea coloanei vertebrale. Astfel, mula bandha întărește - și învață importanța - fundamentului solid care ar trebui să stea la baza oricărei mișcări. Mula bandha ridică și comprimă intestinul și regiunea abdominală inferioară.

Acest lucru creează o fundație solidă, o platformă sub respirație care face posibilă creșterea sau scăderea presiunii în interiorul trunchiului și facilitarea mișcării. Acest bandha creează ușurință și fluiditate; atunci când este aplicat corect, corpul este mai puțin legat de pământ și mai mobil.

Prin rafinarea treptată, mula bandha devine mai puțin musculară și mai subtilă, energică și eterică. Această mișcare de la exterior la interior, de la banal la rarefiat, de la inconștiență la iluminare, este modelul de bază al trezirii yoghine transcendentale. La nivel energetic, mula bandha ne permite să simțim, să ne oprim și apoi să ne îndreptăm energiile spre iluminare.

În cele din urmă, când practică mula bandha la cel mai înalt nivel, yoghinul vede Divinul în toate cu echanimitate și detașare.

Valentin Vasile, specialist în nutriție pentru pierderea în greutate, interviul zilei

Beneficii subtile Există beneficii subtile pentru practicarea atât a bandhas, cât și a mudrelor în practicile dvs. Ambele instrumente ne oferă un accent pentru mintea noastră, la fel ca respirația din practicile noastre.

Acest lucru ne aduce în momentul prezent și începem să devenim mai conștienți de subtilitățile din corpurile și din mințile noastre. Când sunt practicate pe o perioadă lungă de timp, aceste scântei subtile de conștientizare devin o cale și apoi un râu de conștiință care se extinde și pătrunde în toată viața noastră. Veți începe să observați modul în care interacționați cu totul și cu toată lumea, din punctul omul meu trebuie să piardă în greutate vedere al unui observator.

Când începeți să vă conectați cu voi care este observatorul, atunci puteți începe adevărata yoga. Cu toții avem aceste momente și poate multe dintre ele, dar câte și cât de mult din ziua dvs. Din nou, acest lucru vine cu practica, crește odată cu practica și, într-o zi, într-o viață, o practică poate deveni cine ești tot timpul. Versiunea cea mai adevărată a sinelui tău. Mudras: Yoga în mâinile tale de Gertrude Hirschi, pp.

Prelungiți întotdeauna pauza după inhalare și după expirare cu câteva secunde. Nu-l forțați, permiteți-i să se întâmple în timp ce vă concentrați asupra respirației.

Când exersezi pentru a te calma, încetinește-ți respirația. Când exersați pentru a vă reîmprospăta, intensificați respirația Calitatea optimă a respirației este lentă, profundă, ritmică, curgătoare și fină.

La începutul unei meditații mudra, expirați energic de mai multe ori și apoi lăsați respirația să devină mai profundă și mai lentă. Acum aveți trei posibilități: Primul: Concentrați-vă pe mâini și degete, percepeți presiunea blândă acolo unde se ating; În al doilea rând: în timp ce inhalați, puteți apăsa vârfurile degetelor un pic mai mult și puteți elibera presiunea atunci când expirați; În al treilea rând: o puteți face invers și aplicați o presiune ceva mai mare în timp ce expirați și lăsați presiunea la inhalare.

Fiecare variantă are propriul său efect special. Primul se centrează, creează echilibru interior și acumulează forță în general. A doua variantă întărește voința și reîmprospătează. Al treilea calmează și relaxează.

Mudrele pot fi practicate în mod conștient pentru a seria primară ashtanga pierdere în greutate chakrele, pot fi seria primară ashtanga pierdere în greutate cu culoare, pentru a vă întineri și pentru a vindeca aproape orice. Acțiunea Mudras începe la nivelul energiei subtile, care se vindecă emoțional, apoi acționează asupra corpului fizic.

Alte modalități de a practica: Practicați o meditație pentru fiecare deget Practicați mudre specifice. Există multe resurse pentru a afla mudre specifice. Multe cărți, videoclipuri de pe YouTube, materiale audio pentru meditație, am oferit câteva resurse mai jos, dar este, de asemenea, distractiv să căutați în mod specific ceea ce doriți și să le cercetați singur. Nu vă fie teamă să le încercați - nu le puteți face greșit - chiar dacă nu este expert, veți obține beneficii.

Ashtanga Yoga și fondatorul Pattabhi Jois

Creați-vă propriile mudre. După ce ați practicat concentrarea asupra mudrelor pe care le-ați găsit și ați început să observați efectele subtile și diferențele dintre ele, puteți experimenta cu unele ale voastre. Ai încredere în intuiția ta pentru a te ghida. Unele dintre cele mai comune mudre - poate nici nu-ți dai seama că sunt mudre, sunt atât de frecvente! În funcție de modul în care țineți celelalte trei degete și de locul în care atingeți degetul mare și degetul arătător - va determina pentru ce se axează aceste mudre: odihniți-vă ambele mâini cu fața în sus pe genunchi pe ambele genunchiatingeți vârful degetului mare și arătătorul împreună - celelalte 3 degete sunt ținute strâns între ele.

Această mudra este atât de comună, încât probabil că nici nu ne dăm seama că practicăm o mudra. Toți oamenii, indiferent de religie, au practicat această mudra. Cum se efectuează această mudra: așezați degetele ambelor mâini împreună și puneți palmele împreună în fața inimii, degetele mari atingându-vă sternul, degetele îndreptate în sus.

Concentrează-te asupra inimii tale. Aducerea palmelor împreună în Anjali Mudra conectează emisferele dreaptă și stângă ale creierului. Mudra promovează respectul pentru sine și pentru ceilalți. Este o mudra utilă pentru intrarea într-o stare meditativă.

seria primară ashtanga pierdere în greutate sirop de ghimbir pentru slabit

Mudra este un remediu natural pentru a bate stresul. Prana Mudra sau semnul Păcii: Prana mudra - numele se explică de seria primară ashtanga pierdere în greutate sine - prana este energia forței de viață. Deci, dacă doriți să vă sporiți forța vieții, practicați această mudra!

Este, de asemenea, cunoscut sub numele de mudra vindecătoare.

  1. Yoga pentru slăbit acasă: exerciții pentru începători - Societate -
  2. Ameliorează concentrarea mentală Cum se va desfășura primul curs : Cursurile încep și se termină cu un cântec tradițional sanscrită.
  3. Metoda ashtanga a practicii asana a fost interpretata de T.
  4. Power pops pierdere în greutate lollipops review

Ajută la ameliorarea oboselii, anxietății și ajută sistemul imunitar. Practicarea acestei mudre în mod regulat va ajuta la transformarea acestor modificări subtile în mai permanente. Am observat, atunci când fac o schimbare pentru a-mi îmbunătăți propria sănătate și bunăstare, că observ schimbări cu o săptămână, dar modificările se îmbunătățesc dramatic dacă mă țin de ea timp de 8 săptămâni.

Sunt bandhas și mudras necesare pentru a practica yoga?

cărți etichetate „sănătate” pe rucola

Când începeți să practicați yoga, nu este necesar. Pentru a continua practicarea și a profita de beneficiile unei practici de yoga, sunt necesare bandhas. Când am început să practic acum 30 de ani, nu știam ce fac. Încă am practicat și am crescut constant în conștientizare.

În retrospectivă, acest lucru ar fi putut fi mai ușor dacă aș fi știut despre aceste două instrumente. Mi-au luat doar câteva luni după ce am adăugat bandhas în practica mea de yoga, când am început să observ că puterea mea crește dramatic. Am alergat, am ridicat greutăți și am practicat yoga mult timp, așa că știu că forța crescută a fost un rezultat direct. Încearcă-o seria primară ashtanga pierdere în greutate tine!