Pierdere în greutate 20 lbs în 30 de zile

Jamaican pierdere în greutate. Categorii populare

Conținutul

    Fructe si legume Mâncarea din Jamaica reprezintă o plecare exotică de la tariful standard american.

    cum se arde în mod eficient burta

    Se întâmplă, de asemenea, să fie bune pentru talia ta. Indiferent dacă vă bucurați de o farfurie cu carne fragedă, picantă, cu o friptură de pește, o tocană de fasole și orez vegetariene sau una dintre fructele și legumele tropicale atrăgătoare din Jamaica, veți mânca ceva la fel de bun pentru sănătatea dvs.

    Carnea de porc este carnea tradițională la alegere, deși sunt disponibile puiul smucit și chiar peștele. Carnea smucită, în special puiul slab, este o alegere bună pentru sănătos, deoarece fumul și condimentele adaugă aromă fără calorii.

    moduri ușoare ușoare de a pierde grăsimea brațului

    Un brand popular de pui smucit are de calorii și doar 2 grame de grăsime. Boabele de rinichi roșii, fasolea neagră și mazărea cu ochi negri sunt frecvente în mâncărurile jamaicane.

    Fasolea are un conținut ridicat de proteine, iar fibra jamaican pierdere în greutate pe care o furnizează ajută la scăderea nivelului de colesterol, în conformitate cu Cartea medicilor de remedii alimentare.

    mese care ard grăsime

    Fasolea este, de asemenea, săracă în calorii; o jumătate de cană, mai mult decât suficient pentru a te umple, conține doar calorii și 0, 05 grame de grăsime. Peşte Bucătăria jamaicană folosește o gamă largă de pește și fructe de mare.

    Acest pește, relatează glosarul, este similar cu tonul și peștele sabie.

    pierderea rapidă în greutate în 20 de zile

    La fel ca tonul, este săracă în grăsimi, săracă în calorii și bogată în proteine, cu o porție de 3 uncii conțin calorii, 5, 7 grame de grăsime și 25, 2 grame proteine.

    Fructe si legume Fructele și legumele jamaicane tradiționale includ cele cunoscute, cum ar fi limes, precum și cele mai exotice, cum ar fi papaya, fructe de stele, fructe de pasiune și guava. Toate aceste fructe sunt surse bune de vitamina C, în timp ce fructele de portocale și galbene furnizează și vitamina A. Faceți glazuri și marinate din sucul de lime.

    Ați putea încerca, de asemenea, să faceți un smoothie tropical cu suc de portocale, banane și unul dintre fructele tradiționale jamaicane, cum ar fi papaya proaspătă.