Articole recente

Dacă pierdeți în greutate obțineți mai înalt

dacă pierdeți în greutate obțineți mai înalt

Creșterea mai mică în greutate cu iaurtul Dacă visezi să poți mânca orice vrei și să nu te îngrași, nu ești singur. Deși nu sunt disponibile alimente minune care să vă ajute să pierdeți în greutate, umplerea dietei cu alimentele potrivite vă poate ajuta să obțineți și să mențineți o greutate sănătoasă. Bacsis Dacă dacă pierdeți în greutate obțineți mai înalt îngrijorat de dieta și greutatea dvs.

dacă pierdeți în greutate obțineți mai înalt

Echilibrul caloric și greutatea sănătoasă Mâncarea pe care o consumi îți aprovizionează corpul cu energie sub formă de calorii. Mulți oameni se luptă să mențină o greutate sănătoasă, deoarece mănâncă prea multe calorii. În timp ce anumite alimente sunt legate de greutatea corporală mai mică, consumul de mai multe calorii decât are nevoie corpul dvs.

Obțineți musculare greutate

De câte calorii aveți nevoie pentru a vă menține greutatea depinde de vârstă, sex și activitate. Pentru a vă menține greutatea, mâncați doar suficiente calorii pentru a le înlocui pe cele pe care le ardeți pe tot parcursul zilei fără a vă depăși nevoile, care, pentru femei, variază de la 1.

Medicul sau dieteticianul vă pot ajuta să vă determinați exact necesarul de calorii.

dacă pierdeți în greutate obțineți mai înalt

Evitați creșterea în greutate cu produsele În timp ce caloriile sunt cel mai important aspect al neîngrășării, persoanele care mănâncă mai multe fructe și legume pot avea mai mult succes în menținerea greutății lor. Un studiu prospectiv de cohortă din publicat în PLoS Medicine a investigat asocierea dintre aportul de fructe și legume în greutate la un grup mare de bărbați și femei.

dacă pierdeți în greutate obțineți mai înalt

Cercetătorii au descoperit o relație inversă între aportul de fructe și legume nestarhiare și greutate, ceea ce înseamnă că, cu cât oamenii au consumat mai multe dintre aceste alimente, cu atât ar fi mai puțin probabil să cântărească.

Cercetătorii au observat, de asemenea, că persoanele care au mâncat anumite fructe, inclusiv fructe de pădure și citrice, și anumite legume, inclusiv legume crucifere, cum ar fi broccoli și conopidă și verdeață cu frunze, au fost mai susceptibile de a câștiga mai puțin în greutate.

dacă pierdeți în greutate obțineți mai înalt

Fructele și legumele au o densitate redusă de energie, ceea ce înseamnă că poți mânca o porție de dimensiuni frumoase, fără a-ți cheltui prea multe calorii. Plinătatea se bazează pe cantitatea de alimente pe care o consumați, nu pe caloriile totale. Umplerea de alimente cu conținut scăzut de calorii vă ajută să consumați mai puține calorii în general pentru un control mai bun al greutății.

1. Știi că trebuie să slăbești

Alte fructe și legume bune pe care să le adăugați la dieta fără greutate includ roșiile, morcovii, merele și pepenele verde. Mănâncă și boabe întregi Cerealele integrale ar putea ajuta, de asemenea, la limitarea creșterii în greutate. Un studiu prospectiv din publicat în New England Journal of Medicine a găsit, de asemenea, o asociere între un aport mai mare de cereale integrale și o greutate corporală mai mică.

dacă pierdeți în greutate obțineți mai înalt

La fel ca fructele și legumele, cerealele integrale sunt, de asemenea, considerate alimente dense cu consum redus de energie. Cerealele integrale sunt, de asemenea, bogate în fibre, ceea ce vă face să vă simțiți sătui.

Boabele integrale bune pe care să le adăugați în dieta dvs. De asemenea, utilizați pâine integrală, cereale integrale și paste integrale pentru a obține mai multe cereale integrale în dieta dumneavoastră. Creșterea mai mică în greutate cu iaurtul Studiul din publicat în New England Journal of Medicine a constatat, de asemenea, că cei care au consumat mai mult iaurt au mai puține șanse să se îngrașe.

Cercetătorii nu sunt siguri de ce iaurtul poate fi asociat cu o creștere în greutate mai mică, dar teorizează crom pentru slabit ar putea avea legătură cu bacteriile prietenoase din alimentele lactate fermentate.

  • Nu ardem grăsime când dormim
  • 10 motive pentru care NU pierdeți greutatea la o dietă vegană / vegetală - Ingrijirea Pielii -

Pentru o sănătate generală bună, alegeți soiuri de iaurt cu conținut scăzut de grăsimi sau fără grăsimi, fără zahăr adăugat sau culori artificiale, recomandă Academia de Nutriție și Dietetică.