Fazele dietei keto

Ce este regimul keto

Mezeluri și alte produse din carne procesată.

ce este regimul keto

Reguli pentru dieta Keto Din alimentație nu trebuie să lipsească ouăle, carnea și brânzeturile. Organismul are nevoie de alimente sățioase care ce este regimul keto ajute să funcționeze normal. Regimul alimentar trebuie să fie unul echilibrat, din care să nu lipsească aportul de vitamine pe care fructele și legumele îl oferă.

Ketojenik Diyet Nasıl Yapılır ? Listesi - Keto Diet - Dr. Pınar Akan - Sağlıklı Yaşam #epilepsi

Pentru rezultate mai bune, în dietă fă și exerciții fizice, aerobic, yoga sau pilates. Dacă nu ai timp, atunci mergi mai mult pe jos.

ce este regimul keto

Nu sunt indicate antrenamentele fizice foarte intense. Consumă zilnic lichide, cel puțin 2 litri de apă.

  • Arzătoare de grăsime de top fără cofeină
  • Ce rezultate se pot obține cu ajutorul dietei keto În acest articol vei găsi toate informațiile de care ai nevoie ca și începător despre dieta ketogenică.
  • Meniul dietei keto Daca esti hotarat sa urmezi dieta keto, atunci ar trebui sa tii seama de urmatoarele reguli in ceea ce priveste meniul: micul dejun: consuma pana in 15 grame carbohidrati branzeturi si legumeomleta, un toast si un cocktail de proteine.
  • Mănâncă mai multă grăsime pierde în greutate
  • Rezultatele la care te poți aștepta Acest articol reprezintă un scurt ghid pentru începători în ceea ce privește principalele aspecte ale dietei keto.
  • Autor: Dr.
  • Dieta Ketogenică pt. Începători – Rezultate, Meniu, Rețete Keto, Suplimente | racealagripasiviroza.ro

Pentru a da rezultatele dorite, dieta Keto trebuie să fie urmată pe o perioadă de minim 4 până la 6 săptămâni. Exemple de mese și meniu în dieta Ketogenică Ziua 1 în dieta Keto Mic dejun — 2 ouă fierte și o salată verde cu roșie; Prânz — piept de pui la grătar și piure de conopidă; Cină — comon la grătar și câteva măsline negre.

ce este regimul keto

Ziua 2 a dietei Ketogenice Mic dejun — 1 ou fiert și o felie de șuncă de curcan; Prânz — salată cu piept de pui sau mușchi de vită; Cină — cotlet de porc la grătar sau file de somon la grătar. Ziua 3, meniu Ketogenic Mic dejun — cafea neîndulcită și o salată dintr-o roșie și brânză feta; Prânz — ceafă de porc la grătar și salată de varză; Cină — crap la cuptor și salată verde.

ce este regimul keto

Ziua 4 de dietă Mic dejun — omletă cu cașcaval și o cană de cafea neîndulcită; Prânz — pui sau curcan pregătit la abur ori cuptor cu broccoli tras în tigaie; Cină — somon la cuptor cu salată verde și o lingură de ulei de măsline.

Ziua 5 în dieta Keto Mic dejun — salată capresse din roșii și mozzarella; Prânz — pește la cuptor; Cină — salată cu legume și telemea.

ce este regimul keto

Ziua 6 de dietă Mic dejun — 2 ouă fierte, roșii cherry și rucola; Prânz — pulpe de pui gătite la abur; Cină — salată de legume. Ziua 7 în dieta Ketogenică Mic dejun — salată de vinete fără maioneză; Prânz — păstrăv la grătar cu dovlecel și vinete la tigaie; Cină — salată de legume și brânză feta.

ce este regimul keto

Sursă foto: Shutterstock.