Cum să opriți creșterea în greutate în timpul menopauzei

Păstrați perimenopauza în greutate

PCOS vă poate afecta sănătatea în mai multe moduri. Crește riscul de: afectarea toleranței la glucoză, rezistența la insulină și diabetul de tip 2 inflamație cronică colesteroli și grăsimi crescute în sânge accident vascular cerebral infarct Riscul de a dezvolta aceste condiții poate fi mai mare dacă aveți mai mulți factori de risc. Alți factori de risc includ: îmbătrânire aflându-se în perimenopauză sau menopauză a fi supraponderal Unele femei cu SOP pot avea de fapt un risc mai mic de complicații după menopauză.

Menopauza afectează sindromul ovarului polichistic (SOP)?

Studiile pe această temă sunt însă limitate și au existat rezultate mixte. Gestionează-ți greutatea A fi supraponderal crește riscul de infarct și rezistență la insulină.

sunt atât de grasă și nu pot pierde în greutate pierdere în greutate tabere pentru adulți carolina de nord

Rezistența la insulină poate duce la diabetul de tip păstrați perimenopauza în greutate. Încercați aceste strategii pentru gestionarea greutății și îmbunătățirea dietei pentru a reduce aceste riscuri: Folosiți plăci mai mici, reduceți dimensiunile porțiunilor și săriți peste câteva secunde. Eliminați sau limitați carbohidrații nesănătoși, cum ar fi produse de patiserie, produse de patiserie, gustări ambalate și băuturi dulci.

Menopauză și balonare: Care este conexiunea?

Alegeți carbohidrații complecși care se găsesc în alimentele făcute din cereale integrale, orez și fasole. Mănâncă multe fructe și legume proaspete. Participați la un anumit tip de activitate fizică în fiecare zi, chiar dacă este doar o scurtă plimbare.

Menopauza, prin definiție, este o încetare completă a perioadelor. Nivel de energie În general, perimenopauza și menopauza sunt asociate cu energie scăzută, la fel ca și hipotiroidismul.

Folosiți scări mai degrabă decât lifturi sau scări rulante atunci când este posibil și parcați mai departe de destinație. Alăturați-vă la o sală de gimnastică sau înscrieți-vă la cursuri de exerciții. Investiți în echipamente de exerciții la domiciliu, cum ar fi o bicicletă staționară sau o bandă de alergat.

Care este legătura dintre boala tiroidiană și menopauză? - Sănătate -

Dacă doriți să slăbiți mai mult de câteva kilograme, consultați-vă medicul despre cele mai sănătoase modalități de a face acest lucru. Pentru a menține pierderea în greutate, nu fiți prea restrictivi, pierdeți în greutate cu o rată de 1 sau 2 kilograme pe săptămână și găsiți modalități de a încorpora aceste obiceiuri mai sănătoase pentru viață.

cum să pierdeți în greutate după un avort este văzut palmetto bun pentru pierderea în greutate

Îmbunătățește-ți somnul Simptomele PCOS și ale menopauzei pot face dificilă obținerea unui somn suficient de calitativ. Iată câteva sfaturi care vă pot ajuta să dormiți mai repede și să rămâneți adormit mai mult: Încearcă să dormi la aceeași oră în fiecare seară și să te ridici la aceeași oră în fiecare dimineață.

Ștergeți-vă dormitorul de gadgeturi electronice. Dacă ceasul cu alarmă emite o strălucire, rotiți-l spre un perete sau lăsați-l cu fața în jos.

  • Contracepție de urgență Contracepția de urgență EC este utilizată pentru a reduce riscul de sarcină după ce ați avut relații sexuale neprotejate.
  • Ce este premenopauza - perimenopauza?

Evitați ecranele electronice cu o oră sau două înainte de culcare, deoarece acest lucru poate schimba modul în care funcționează melatonina, hormonul somnului. Investiți în tratamente pentru ferestre care întunecă camera.

Scapă de dezordinea dormitorului pentru un efect calmant. Înlocuiți pernele vechi, uzate.

Cel mai bun supliment pentru pierderea în greutate pentru perimenopauză, Schimbarea dietei

Înlocuiți-vă salteaua dacă are mai mult de 10 ani. Evitați să consumați mese grele prea aproape de culcare. Evitați cofeina după amiază. Faceți mișcare în fiecare zi, dar nu în câteva ore de la culcare. Faceți ceva relaxant înainte de culcare, cum ar fi citirea, înmuierea într-o cadă caldă sau meditarea.

În așteptarea pauzei

Simplifică bufeurile Pentru a ușura bufeurile și transpirațiile nocturne: Îmbrăcați-vă în straturi, astfel încât să puteți dezlipi un strat atunci când simțiți că apare o bufeură. Purtați țesături ușoare și respirabile în timpul zilei, precum și pentru somn. Limitați consumul de cofeină, alcool și alimente picante.

Păstrați un ventilator la îndemână. Păstrați dormitorul la o temperatură rece.

Fogoros, MD Share on Facebook Share on Twitter Înțelegerea cauzelor vă poate ajuta să mențineți o greutate sănătoasă Esti ingrijorata de cresterea in greutate in timpul menopauzei? Modificările hormonale care apar în timpul tranziției la mijlocul vieții pot provoca dezastru asupra corpului. Poate că deja vedeți modificări pe scară.

Puteți oricând să dați păturile dacă vă încălziți prea mult. Luați în considerare achiziționarea unui tampon de gel rece pe care să dormiți.

PERIOADA TIMPURIE: 14 CAUZE POSIBILE, SFATURI PENTRU GESTIONARE ȘI MULTE ALTELE - SĂNĂTATE -

Luați medicamente Majoritatea simptomelor menopauzei pot fi gestionate prin schimbări ale stilului de viață. Dacă simptomele dvs. În unele cazuri, terapia hormonală menopauză poate fi o opțiune, dar nu este pentru toată lumea.

rachel lindsay pierdere în greutate slim în jos lubuntu

De asemenea, este posibil să utilizați medicamente pentru a reduce creșterea excesivă a părului. Lubrifianții vaginali fără rețetă pot ajuta la ameliorarea simptomelor de uscăciune vaginală sau disconfort în timpul actului sexual.

Cum să opriți creșterea în greutate în timpul menopauzei

Outlook Nu există nici un remediu pentru SOP și veți continua să prezentați simptome după menopauză. Femeile cu SOP pot începe păstrați perimenopauza în greutate mai târziu decât femeile care suferă de această afecțiune.

O atenție atentă la factorii stilului de viață, cum ar fi dieta și exercițiile fizice, vă pot ajuta să eliminați sau să îmbunătățiți unele dintre simptomele SOP și perimenopauzei.

Asta pentru că, după ce treci prin menopauză, hormonii tăi nu fluctuează la fel de mult ca în perioada perimenopauzei și menopauzei. Citește mai mult: Cele mai bune bloguri de menopauză ale anului » Tratamentul și prevenirea balonării Puteți reduce balonarea făcând diverse ajustări ale stilului de viață. Aceste schimbări de comportament vă pot ajuta, de asemenea, să preveniți balonarea. Schimbați-vă dieta: Evitați alimentele care provoacă balonare.