„Macro”: carbohidrați, proteine, grăsimi - tot ce trebuie să știți

Cea mai bună combinație macro pentru pierderea de grăsimi. Ce este dieta macro?

Conținutul

    Distribuția macronutrienților Opriți numărarea caloriilor. Pentru a scăpa de kilogramele în exces fără să vă faceți griji pentru corpul dvs. Macronutrienții sunt numiți ingredientele pe care corpul nostru le are nevoie în cantități mari în fiecare zi.

    cea mai bună combinație macro pentru pierderea de grăsimi

    Această categorie include carbohidrații, proteinele și grăsimile. Fiecare componentă are diferite funcții în organism și își joacă propriul rol în slăbire.

    1. Eco slim avis medecin
    2. Obțineți rezultate rapide cu aceste tactici de bucătărie utilizate de profesioniști.
    3. 9 sfaturi pentru a scăpa de această ultimă grăsime - XXL Blog nutriție
    4. Corpul folosește substanțele nutritive pentru fiecare Generarea de energie sau ca Material de construcții pentru diferitele sale componente mușchi, grăsimi, organe, piele, oase, celule, hormoni, enzime, ADN etc.
    5. Ghidul definitiv pentru pierderea în greutate - GYMTECH
    6. Mozzarella merge bine cu legume proaspete și coapte, ierburi, precum și fructe de pădure și măsline.
    7. Cum se numără macro-urile pentru a construi mușchi și a pierde grăsime - Lifesum
    8. Deci, ce este deficitul caloric?

    De fapt, ele sunt principala sursa de energie pentru aproape toate celulele umane, explica Mascha Davis, purtator de cuvant al Academiei Americane de Nutritie si Dietetica. Carbohidrații sunt metabolizați rapid și transformați în glucide simple, care trec în sânge și apoi sunt stocate în ficat și mușchi ca glicogen.

    Zaharurile din sânge în combinație cu glicogenul reprezintă "combustibilul" pentru exerciții fizice și alte activități care necesită energie. Carbohidrații contribuie, de asemenea, la eliberarea serotoninei, un neurotransmițător care promovează buna dispoziție și un sentiment de bunăstare.

    cea mai bună combinație macro pentru pierderea de grăsimi

    De asemenea, după cum menționează Davis, ele sintetizează enzimele de care au nevoie pentru a efectua o varietate de reacții chimice în organism, contribuind în același timp la producerea de hemoglobină, care efectuează transferul de oxigen în organism. Fără o oxigenare suficientă a tuturor țesuturilor corpului, apare un sentiment permanent de slăbiciune și oboseală. În cele din urmă, proteinele promovează sentimentul de sațietate deoarece "semnalează" stomacul pentru a elibera hormoni care încetinesc mișcarea alimentelor de-a lungul tractului digestiv și, astfel, se descompun într-un ritm mai lent.

    cea mai bună combinație macro pentru pierderea de grăsimi

    Această încetinire a digestiei duce, de asemenea, la încetinirea eliberării de glucoză în sânge și astfel împiedică fluctuațiile abrupte și periculoase ale nivelurilor de glucoză și insulină. Grasimile sunt o componenta structurala a membranelor celulare, asigura o buna stare de sanatate a sistemului nervos si creierului si, de asemenea, promoveaza absorbtia diferitelor vitamine A, D, E si K care joaca un rol cheie in slăbire.

    Deși grăsimea nu promovează saturația ca și proteinele, ea se descompune încet din tractul digestiv, ajutând la menținerea stabilității nivelului de zahăr din sânge și prevenirea poftelor.

    cea mai bună combinație macro pentru pierderea de grăsimi

    Distribuția macronutrienților Dacă ați încercat vreodată să urmați o dietă bogată în carbohidrați sau puține proteine, sunteți bine conștient de faptul că potențialele combinații de macro-nutrienți sunt multe. Deci, cum ar trebui să împartă pentru o pierdere mai ușoară în greutate? De exemplu, ca parte a unei diete de 1.

    cea mai bună combinație macro pentru pierderea de grăsimi

    În mod ideal, distribuția de macronutrienți ar trebui aplicată la fiecare masă astfel încât disponibilitatea energiei în timpul zilei să rămână neschimbată, iar foamea și pofta nu sunt brusc izbitoare. Vezi și: Vedeți cum puteți reduce jumătate caloriile din spaghete!

    Zile de odihnă, Factori de recuperare și multe altele. Atunci când lucrează cu clienții mei personali, ei înregistrează, de asemenea, diferiți factori, monitorizarea intensității, energiei, oboselii, performanțelor în sala de sport, durere, somn, orele de trezire, nivelurile de zahăr din sânge etc. Trebuie să menționez, de asemenea, un alt motiv major pentru eșec este consistența și construirea unui plan plăcut și de lungă durată. Majoritatea oamenilor se ocupă de planuri de reviste aleatorii sau de modele de copertă, care nu sunt de la distanță sau durabile!